Dirbant su įvairiais klientais svarbiausia yra gebėjimas suprasti jų poreikius ir pasiūlyti sprendimus, kurie geriausiai atitinka kiekvieno lūkesčius. Tai reikalauja ne tik profesionalumo, bet ir gilaus supratimo apie rinką bei pačius automobilius. „Mercedes-Benz“ komandoje daugiau nei 20 metų dirbantis svarbių klientų pardavimo atstovas Virginijus Senkus šią užduotį atlieka nepriekaištingai. Jo ilgametė patirtis, atsidavimas darbui ir nuolatinis siekis suteikti tik aukščiausios kokybės paslaugas užtikrina, kad kiekvienas klientas jaustųsi vertinamas ir išgirstas.
Darbo aplinka, kuri įkvepia tobulėti
Puikūs rezultatai niekada nebūna atsitiktiniai – juos kuria motyvuota ir palaikanti darbo aplinka. „Mercedes-Benz“ siekia užtikrinti ne tik geriausias sąlygas savo klientams, bet ir išskirtinę aplinką savo darbuotojams. Nuolat atsinaujinantys „Mercedes-Benz“ modeliai leidžia Virginijui ir jo kolegoms pasiūlyti moderniausius ir pažangiausius sprendimus. Be to, reguliariai organizuojami mokymai padeda gilinti žinias ir sekti rinkos naujienas, o palaikanti, motyvuojanti komanda skatina augti ir kartu siekti bendrų tikslų.
Pasitikėjimas, kuriuo verta didžiuotis
Virginijus yra gyvas įrodymas, kad tik sujungus profesionalumą, patirtį ir nuolatinį tobulėjimą galima sukurti išskirtinę klientų patirtį. Jo gebėjimas suprasti klientus ir išpildyti jų poreikius – tai vertybė, kuria „Mercedes-Benz“ komanda pagrįstai didžiuojasi. Nesvarbu, ar klientas renkasi prabangų sedaną, ar erdvų visureigį, jis visuomet gauna tai, kas geriausia – tiek automobilį, tiek nepriekaištingą aptarnavimą.