ACTROS/AROCS-SERVICELINE (AAS)

Tai prastovos kompensavimo paslauga Jūsų „Actros" ar „Arocs" sunkvežimiui tuo atveju, jei atliekamas ilgalaikis garantinis remontas arba remontas su gamintojo nuolaida.

Jei dėl techninio gedimo Jūsų sunkvežimis tampa netinkamas eksploatacijai arba nesaugus eismui Lietuvoje ar bet kurioje kitoje AAS paslaugą apimančioje šalyje ir yra atliekamas garantinis remontas ar remontas su gamintojo nuolaida, „Mercedes-Benz“ serviso centras imsis visų įmanomų priemonių, kad Jūsų transporto priemonė per 24 valandas nuo remonto pradžios galėtų tęsti judėjimą.

Jei garantinis remontas ar remontas su gamintojo nuolaida užtrunka ilgiau nei 24 valandas, „Daimler AG“ atstovas šalyje, kurioje transporto priemonė buvo parduota ir registruota, kompensuos prastovą, mokėdamas 180 EUR už kiekvieną pilną darbo dieną, kai transporto priemonė yra remonto dirbtuvėse.

Serviso produktai Mercedes-Benz sunkvežimiams

Kompensacija

Kompensacijos kredito kuponas gali būti panaudotas „Mercedes-Benz“ prekybos organizacijoje toje šalyje, kur transporto priemonė buvo pirmą kartą nupirkta ir registruota. Juo galima padengti remonto paslaugų sąskaitas, įsigyti originalias dalis ar aksesuarus.

AAS paslaugos galiojimas

Išrikiuoti sunkvežimiai

AAS paslaugos galioja 2 metus nuo pirmosios transporto priemonės registracijos datos.

AAS taip pat taikoma visoms naujoms transporto priemonėms, kurias pirmą kartą pardavė oficialus „Daimler AG“ atstovas Lietuvoje ir kurios remonto metu yra registruotos ir eksploatuojamos Lietuvoje. Privaloma sąlyga: visos techninės priežiūros turi būti atliekamos laiku pagal gamintojo instrukcijas įgaliotuose „Mercedes-Benz“ komercinių transporto priemonių techninės priežiūros centruose.

AAS paslauga įsigalioja išrašius remonto užsakymą, kuriame raštu pažymėta apie AAS paslaugą. Kad Jūsų transporto priemonė po techninio gedimo būtų naudojama kuo greičiau, Jums tereikia paskambinti „Service 24h“ +370 52 14 30 87.

AAS paslauga negalioja, jei:

  • Remonto užsakyme nėra raštiško nurodymo dėl AAS paslaugos arba remonto pabaigoje nėra nurodyta remonto pradžios ir pabaigos data bei laikas;
  • Viena ar kelios transporto priemonės techninės priežiūros nebuvo atliktos įgaliotame „Mercedes-Benz“ komercinių transporto priemonių servise;
  • Transporto priemonė yra išnuomota;
  • Transporto priemonė buvo patekusi į avariją ar nukentėjo dėl išorinio poveikio (pvz., susidūrimo, akmens smūgio, vagystės ir kt.), arba buvo nustatyti tiesioginiai ar netiesioginiai minėtų veiksnių padariniai;
  • Nustatytas padangos defektas arba reikalingas jos remontas dėl savininko, vairuotojo ar trečiosios šalies neatsargumo;
  • Gedimas įvyko dalyvaujant sporto varžybose, manevruose, mokomuosiuose važiavimuose ar panašiuose renginiuose;
  • Gedimas atsirado dėl transporto priemonės konstrukcijos modifikacijų, kito gamintojo kėbulo įrangos arba detalių, kurių „Daimler AG“ neautorizavo, montavimo.